Isnin, 14 September 2009

Iftar 2009 @ Rynn's & Ridz...

Well.... Selapas 2 weeks planning Iftar di Facebook... Akhirnya berjaya jugak Iftar ni dijalankan di rumah Rynn @ Bandar Nusa Rhu as the host...

The x~SMKA yg hadir...
  • My husband n me...
  • Shu wif husband n lil Tisyia
  • Atie wif husband n lil Azhan
  • Liza wif husband will be
  • CT wif husband n lil Aqeel
  • Yanie n Pokok
  • Rabi
  • Ajer
  • Shut

The food... memang superb... sumenye sedap2 belaka.... Memang enjoy sgt dapat jumpe sume member2.... Tahun depan leh jumpa lagi...

But, so sorry no pic..... Tak sempat nak bergambor bila dah syok berborak.....

4 ulasan:

Nurshuhada Zainon berkata...

ko balik kul berapa maz smlm? ha ah, food mmg superb, lan cakap makan tak puas, tapi sian kat aqeel dah nangis. Nyesal tak bawa aqeel hehe. neway,nama anak atie azhad.

MazZjeDa berkata...

aku balik dlm pkl 8 lebih mcm tuh...
itula.. rugi x bwk aqeel.. ramai je sanggup jd baby sitter...

Cik CT berkata...

takpe shu...iktibar..hehehe...aqeel pun nk jln..n dun worry ramai babysitter..aQeel haziq pun dh tak malu smlm nak ngempeng je..hehehe...

Nurshuhada Zainon berkata...

siti. takpe je.. tarbiah for aqeelaisy. besar nak jadi pemimpin, so kena ada tarbiah dari kecik, takle manja2 sangat haha.