Sabtu, 30 Mei 2009

Movie time....

Pagi2 lagi dah plannak tgk movie pagi nie, jam 11.00 sbb nak dpt harga tiket early bird.... so, bekejar la aku dgn pakwe ku ke Jusco Kinta City... dah ade byk perubahan kat sini... nampak benor da lama tak dtg.....


Sesampai je kat TGV, alamak!!! Ramainya org beratur.... Aduh, sempat ke nih!! Pakwe mententeramkan hati ku yg membengkek tengok cashier ticket yg ala2 manja gitu buat keje kerna begitu lemah gemalai..........


At last, kitorg beli tiket Syurga Cinta (11.20 a.m) and Terminator Salvation (2.45 p.m).......

Untuk Syurga Cinta... aku katakan cerita ni bagus untuk totonan anak muda sekarang nie... Banyak nilai2 murni yg boleh diadaptasikan dalam kehidupan antaranya menegenai JODOH.... Jodoh yg terbahagi kepada 3 yakni JODOH DARI SYAITAN, JODOH DARI JIN DAN JODOH DARI ALLAH.....

For Terminator Salvation ni plak, aku tak tau la nak komen aper... sbbnya ku tak mengikuti sgt cerita Terminator tu.... Tambahan plak aku ni x minat sgt cerita2 mcm nie... Tapi oke lah.... hehe.. yg pasti, si John Connor dlm citer ni handsome bangat....!!! hahaha... Mare pakwe aku nie.......

Nak tunggu citer
  1. Jangan Pandang Belakang Congkak
  2. Zack Efron is 17 again
  3. Transformers 2.......


Yg dah tengok sebelum hari ini....

Night At The Musuem 2

I Love You, Man


2 ulasan:

Sir Aji berkata...

wah2..guna betul mase cuti ko ni kan..huhu,aku kat kg ni..ngah cbuk rumah wat keje kawen besok..mggu dpn nk g sarawak pulak..waduh,dh lame pulak tk tgk wayang ni..huhu

Nur Mazida Mazlan berkata...

aktiviti aku laku bini skang ni la dia... tengok movie jer la keje nyer....