Jumaat, 27 Mac 2009

::S::A::K::I::T::M::A::T::A::

sakit mta ti berjangkit dari anak2 buah ku yg 3 org itu... ~a-an, a-cap n teha~


mula rasa sakit hari selasa, sehari sbelum nak jenjalan ke PAdang, Indonesia... Aduh... sungguh x best skali mau shopping gitu bila mata ini akan sakit di sana... akan kureng ketepatan dlm menelek dan membanding telekung2 dan kain2 sulam yg anggun lg bergaya.... wink..wink...



tapi, spjg di sana, mata aku ini tetap la sakit mata.. tp x ketara sgt sbb aku pake cermin mata... huhu...


bile balik malaysia ni plak, makin menjadi2 merah macam mata alien....


gi klinik dpt MC 2hari... 3rd day gi sek dgn mata merah nyala n my GB suh gi amik MC lg... dpt 2 hari lg........ sgt bersenang lenang dirumah2.... sehinggakan habis sume satu bilik aku dah kemas, mop dgn air dettol, lap degn dettol... utk mengelakkan abang plak kena sakit mata ini....


kerajinan diri ini bertambah2 smpe x tau nak buat ape ntah.... mcm sonok je jd house wife..... pagi2 bgn, buatkan breakfast utk suami, makan same2... basuh kain sama2, masak lunch sama2... mkn tghri sama2.... huhu..... cuma boring time petang bila dia plak gi sek.....


skrg ni tgh ade kat sek, nak update ttg percutian ke BUkit Tinggi , Padang.... belum ade kesempatan.... nnti eh....

3 ulasan:

lyana berkata...

puan mazz..sorila, aku rasa bersalah plak kerana tak ajak org ramai2. huhu..sebab syut arahkan aku ajak ramai2 tp aku pun tak smpt nk ajak ramai2 smpt ajak faz je, sbb aku dpt tau hari jumaat, esoknya dah wedding. :D ehehe..takpe, nanti kita konvoi ramai2 ke wedding onen dan wedding yani yer..ko kan cuti panjangggggggggggggg jeles i...jeles gilerrrr

lyana berkata...

at least aku ada geng..geng2 yg dah kawin huahuahuahua :D dorg ni taknak aku join aktiviti org2 single ok, benci giler. :P

tak lah dorg memain je tuh..hehe

Nur Mazida Mazlan berkata...

huah3x... x pelepas ni kite buat club org kawen jer.... wakakakak....