Selasa, 10 Mac 2009

Movie.............. Street Fighter: The Legend of Chun Li.....

Inila Chun Li version Comic n Reality

Masa kecik2 dulu suka sgt main game street fighter.. and mesti lah time game battle tu aku akan pilih Chun Li... Pompuan kan... Hahah.... perasan pompuan jer yg terror..........


Cite ni kirenye nostalgia la... Imbas balik zaman2 kanak ku dulu..... Dalam citer ni ade la watak2 dalam game antaranya Gen, Vegas, Bison, Bulrog dan banyak lagi...

ini Gen.... handsome you.....!!


Citer ni penuh dgn aksi2 dengan penuh rasa kewanitaan... huhu... bersemangat Tamparan Wanita gitu.... namun cerita ni under 18 x dibenarkan..... memang tak sesuai dgn kanak2 sbb byk aksi2 keganasan.....






lepas nie,




Tak sabar nak tengok The evaluation of Dragon Ballzzz..... Love Goku very much....


yg nyata... aku ni memang gila kartun............

2 ulasan:

Sir Aji berkata...

haha,cite mcm ni mmg best,tapi aku tk tgk lg..hehe..aku baru tgk cite 'The Punisher~war zone'..lagi ganas la beb...asyik bunuh membunuh je...

Nur Mazida Mazlan berkata...

ganas2 giler ni tak masuk dalam senarai wajib tonton aku... huhu...