Khamis, 6 November 2008

Penat... Sape kata jadi cikgu tak penat..???

Sekarang ni banyaklah keje... sgt2 pening kepala, sampai la skrg ni dah kena pakai cermin mata... Sebabnya? dok terlalu lama guna komputer.. Eheheh.. bak kata my Cik Abg... My Comey Speaky... Cess...!! Tak suka la pakai .. (ngada2!!)
Bila dah akhir2 tahun ni, macamla benda nak datang.. kena buat kaji selidik la, organisekan dinner la, analisis markah la... aper la... Sape kata keje cikgu tak penat..? Susahnye jadi cikgu sekarang.... Sepanjang minggu ni ade2 je program sampai la cuti sekolah... Isnin lepas meeting Kelab Guru, Selasa meeting AJK PIBG, semalam meeting guru.. esok ade jamuan tahun 6... semuanyer kena uruskan serentak... Dalam kepala saya nih ade mcm2 benda nak buat, tapi rasanya dah tak terbuatkan... Tension!! Hehe... Tapi x pe, I can do it!!! Yeaahhh!!! HUHU.... (poyor jer!!! ahakss!!)
Tp, bila difikirkan balik, jika ini yang saya katakan susah, ade lagi yg keje nya lg susah dr saya skrg nih, syukur yg amat2.... Walaupun gaji tak sebanyak mana, sekadar seadanya untuk menampung diri dan keluarga saya tetap bahagia dgn apa yg saya lakukan..... Alhamdulillah....
Yg kesian Cik Abang saya la... Jarang2 saya dpt masak utk mkn mlm, sbbnya penat... Hehe... Tak pe, abg tetap sayang honeykan...??

Tiada ulasan: