Selasa, 6 Disember 2011

Wishing List 2012

Bunyik mcm ngande2 plak kan....

My 2012 wishing list....

1. Anak

Siapa yg tak nak anak kan...? Setiap hari aku berdoa agar aku dikurniakan nikmat untuk menjadi seorang MAMA, InsyaAllah... Doa2kan....

2. New Laptop

Alhamdulillah, ini dah dapat awal... Kira pre new year gift utk diri sendiri... Oklah kan... Takdela canggih mana pun, janji boleh buat keje.... My new lappy will be in RED... Hikss....

3. Almari

Al-maklumlah kan, bila org x de anak ni... Duit habis kat diri sendirik jer... Jadi baju sgt banyak2... Tuntutan kerja pun memerlukan baju yg banyak... Hehehe.... jadi nak almari baru nak tampung muatan yg dah berlebehan... Haha... Dah survey... tp mcm rugi plak beli almari je.. lagi murah kalau beli one bedroom set... nak buat hape katil banyak2...???

4. My husband tukar sesi pagi

Hehe... ni mmg tiap2 tahun nak... Boring ooo bila chenta hati keje petang, aku plak keje pagi.... aku la yg bosan petang2 tak de ape nak buat.... layan tv jer la... kalo cik abg aku ni keje pagi, petang2 leh la nak borak2, nak gaduh, jalan2 ke... hehehehehehe

5. Mesin Pengisar Tefal...

Senang nak masak... I kan suka masak... hahaha


Ada banyak lagi... nanti lah sambung.... tak de idea dah ni.....

1 ulasan:

Cik CT berkata...

maz-smoga mendapat apa yang diidamkan...usaha tangga kejayaan...:)