Rabu, 9 Mac 2011

Nak share the joy........

Salam semua....

Sori lama tak update blog ni.... selama ni jadi silent reader jer kat blog2 org lain....

Kali ni nak citer sket... Sori la kalau aku ni ter over la plak kan.. Cuma hari ni aku seronok sangat, apa yang aku impikan dalam karier aku ni terlaksana akhirnya.... Aku n husben sama2 dapat sambung belajar (first degree jek) kat UPSI dalam bidang MAtematik.... Syukur Alhamdulillah... Kerana masih diberi peluang untuk belajar sedangkan kawan2 aku yang lain dah buat PhD pun... :)

Syukur sangat2...... Faham2 ajerlah kerja yg tak glamer macam aku ni setakat cikgu berkelulusan diploma ni berapa lah sangat gaji nye kalau nak dibandingkan dgn yg dah ada degree ni..... apa yg aku harapkan dengan apa yang aku dan suami perolehi kali ini sebagai satu titik permulaan @ batu loncatan buat kami untuk mengembangkan karier kami disamping memperbaiki mutu kehidupan kami... sekurang2 nya kami mampu memberikan yang terrrrrbaik buat anak2 kami nanti.... INSYAALLAH...


Buat kawan2 yang membaca entry ni, haraplah sama2 doakan agar impian kami ini menjadi kenyataan... InsyaALLAH.... AMin.........

2 ulasan:

Shu berkata...

tahniah mas. Selamat memulakan pengajian.

Nur Mazida Mazlan berkata...

thanks shu.... doakan la ye... jeles tgk ko dah smbg phd.. aku ni baru nak merangkak2 sambung degree je...