Isnin, 8 Februari 2010

Masa pantas berlalu....

Sungguh pantas masa berlalu.......

Ada banyak yang aku masih ingin lakukan.......

Ada banyak yang masih aku inginkan.........


Ya Allah, berikanlah aku kekuatan dan ketabahan hati untuk menempuh segala dugaanMu... Aku redha dengan ketentuan yang Engkau berikan pada aku....
Sesungguhnya aku hanya hamba Mu yang lemah dan tidak berdaya......
Kau isikanlah hati aku ini dengan keimanan dan keazaman agar aku mampu menghadapi segala ketentuan Mu ini.....
Hanya padaMu aku berharap, hanya padaMu aku sandarkan segala2nya...
Ya Rahman, Ya Rahim....

Ampunkanlah segala dosa-dosaku Ya, Allah......
Sesungguhnya aku hanya hambaMu yang lemah dan tidak lari dari melakukan kesilapan...




Amin, ya rabbal alamin.................

1 ulasan:

Anita berkata...

Hi nice blog ..salam kenal yaaa :)