Rabu, 22 Julai 2009

Al-kisah......

Kisahnya, internet kat skul ni ala2 ngengade sket... Memandangkan aku x de sumber net yg lain... so aku x dpt nak update sgt blog nie.....
Sekarang ni kerje sgt2 la byk2... Ada banyak program yg nak dijalankan sebab pose dah nak dekat kan... jd sume jd terkejar2....
Badan ini sgt2 la x dapat nak terima dgn bebanan kerja ini..... Stress, sakit belakang dan demam tu mcam besela.......
Namun ade satu penyakit baru plak.... Hishhhh.... darah aku pulak ade masalah.... Semalam buat test kat Pusat Darah Negara (PDN).. Next week baru tau result..... Urghhh..... Sakit ajer la aku nih....
Buat kengkawan, doakan la aku agar dikurniakan kesihatan yang baik, mampu melaksanakan segala amanah yang diberikan serta dikurniakan anugerah yg tidak ternilai..............
Amin......

3 ulasan:

d'petals berkata...

akk...ak doa tuk hg..
result 2 jgn lpe kasik tw plak.
ak tggu ur nex post...

Cik CT berkata...

maz,smoga sihat selalu...ct pun dh dkt 2mggu tak ngajar..gara2 pgarah jpns nk dtg skolah n kami dpt progm khidmat bantu pss..saaaaangat penat...keje dr pg smpai kul 5,make over library..huhuhu...sib baik ankku lum pndai akap..kalo tk harus dia menjerit mama balik lmbt aje..

Nur Mazida Mazlan berkata...

~ain~
thanks ok 4 ur support...

~ct~
sek aku pun baru lepas pemantauan dari jpns... sgt2 memeningkan....