Sabtu, 20 Disember 2008

Penghujung 2008, Harapan 2009

Tidak lama lagi, Tahun 2008 akan berakhir.. maka bermula lah rutin2 lama.. Keje, housekeeping, schools & bla..bla..bla... Busy memanjang.........
Bagi saya sempena tahun 2009 yg akan mendatang ini, saya berharap sgt2 saya dianugerahkan dengan permata yang tak ternilai... Tahun ini saya akan berusaha sedaya upaya... dan sekarang ni pun saya tgh under PKB program... Doakan saya yer sumer....... Bukannye ape, jeles gak tengok kengkawan yg kawin sesama baya dah ade baby... da masuk 2 pun ade....
Saya juga berharap saya dan suami dianugerahkan kesihatan yg baik sepanjang tahun.. Bukannye 2008 penuh dgn catatan betapa saya ni kerap sgt sakit... Demam tak putus2....

Out of topic... This week is Nolly's wedding... Hrp2 dpt jumpe kengkwan masa sek dulu...
Chiow... Sayonara 2008, Welcome 2009..........!!

1 ulasan:

lyana kamarul bahrin berkata...

wah aku terjumpe blog ko kt blog ct. so i'll link ur blog to mine wokeh? c u!