Khamis, 28 Februari 2013
Jalan2 Hat Yai
Secara keseluruhannya mmg best.. Makanan yg mewah n murah... Paling best tengok makanan yg dijual kat Klang Hae Floating Market... Hehe.. Barang2 kraftangan pun byk... Buah mangga yg siap potong pun murah n bannnyaaaakkkk... Hehe... Buah dokong n manggis rm5 utk 3 kilo.. Mmg borong sakan... Sbb mama peminat tegar buah dokong... Aku x suka.. N x makan pun....
Hotel aku booking siap2 via agoda.com jer... Bilik sgt besar n luas.. Toilet A++ .. Paranoid sket dgn tandas yg tutttt....2 bilik standard dlm rm130 jer... Siap ade parking lot.. Dkt dgn restoran halal..
Memang nak datang lagi if ade kesempatan... Sbb x puas berjalan hr tu... Nasihat utk org yg nak pergi kena study betul2.. Supaya x pening... Hehehe... Jom jalan2....!!!
Sabtu, 13 Jun 2009
~CAMERON HIGHLANDS TRiP~
This is ANGAH...My cousin... Ramai sedare selalu terkeliru dgn kami, they said we're alike...
Are we???
I LOVE HIM.....
BUnga sejambak ini kalo kat KL dah berape daa.... Kat CH ni baru RM35, itu belom tawar menawar lg....
FLIP FLAP.... RM8... Rata2 keta kat CH sume ade binatang nie..... murah la beb!!
A trip to CH... 4 star 4 Arabella Apartments....
Isnin, 18 Mei 2009
26th birthday's celebration.....
Ahad, 3 Mei 2009
Holidays Over
Sekejap je masa berlalu.... Tau2 dah hari Ahad.... Nak kena packing brg2 nak balik.... Malas tul La..... Tak sabar nak tunggu next school holiday 31hb mei ni... nak lepak puas2 kat rumah.....
Ipoh tetap di hati ku.....
Selasa, 31 Mac 2009
HOLIDAY@BUKIT TINGGI, PADANG Part 2
Bila dah balik Malaysia, rugi plak tak beli byk2......
sila lawat sini utk tgk gambar lg...
HOLIDAY@BUKIT TINGGI, PADANG Part 1
Ahli2 rombongan Cik Kiah..... From left Mama, Apak, Nazhan, Nazmi, Aku dan Najib... My husband? Missing in action... huhu...
Kami telah memilih menggunakan Pakej Raunsumatra.com .. so far the cheapest and the best... overall dlm RM37o/pax for 4 days 3 night... Siap sume skali la kiranya.... Jika ade yg nak kesana sgt disyorkan kerana tempatnye jauh dr segala kesesakan... aman... dan semestinya kerana kita adalah JUTAWAN disana.... kui..kui..kuiii....Antara masjid yg ada di Padang... Masjid kat sini sgt la banyak sbb daerah ni 95 % adalah ISLAM
First day.... Bertolak ke LCCT jam 5.30 pagi.. sampai airport terus kelam kabut solat subuh sbb flight pukul 7.30 pagi... last2 delay ke 8.15 pagi....
Kat Lembah Anai... Aldi cakap klu pake air ni buat cuci muka bleh muda 5 tahun...
Terus bertolak ke BUkit Tinggi yg memakan masa selama 2 jam... didalam perjalanan kami singgah di Lembah Anai.. Air Terjun yg sgt cantik dan betul2 berada ditepi jalan.... Jalan raya kat sini dipanggil lebuhraya, walhal sama macam jalan kampung je kalau kat Malaysia nie.... Air nye jernih, brsih dan mendamaikan... Cuaca agak panas area Padang ni sbb dekat dgn pantai.... P
Bumbung restoran tu.... Minangkabau beb.....
Mama n apak kat depan restoran .... Ntah ape la adik aku yg tangkap
Makan tengahari kat kedai Pak Datuk, 4 star... kat sini banyak makan nasi... nasi diorg dari Beras BUKIT... sedap dan tak muak... ade banyak lauk dlm 12 pinggan lauk...... Org sini klu makan nasi x minum air manis... minum air kosong jer.... huhu....
Roti canai... Very unhealthy....... byk sgt minyak...
Tengokla muka aku yg ghairah nak bershopping.... HUHU... Ni adalah kedai 1st yg dibawak oleh Aldi... tapai aku tak le membeli sgt... sbab baru first day kan.... AKu cuma tengok2 jer... Survey harga gitu.....
Jumaat, 20 Februari 2009
back to back
but, mungkin malam.....
My hubby ade meeting PIBG malam2 plaks....